“Els impossibles d’avui seran possibles demà”
(Tsiolovsky)

Si desitges contribuir amb un donatiu irrevocable, col·laborar i/o participar en els projectes de la Fundació, aquí trobaràs tota la informació per a contribucions d’empresa o particulars:

Empreses

Cada vegada són més les empreses que mostren la seva sensibilitat per les preocupacions socials i el seu desig de ser solidàries.
Aquest desig està contribuint a què moltes d’elles estiguin integrant la responsabilitat social com una part més de la seva estructura. Així, la responsabilitat social es perfila com una nova forma d’entendre l’activitat empresarial.
La Fundació Miguel Gil Moreno ofereix a les empreses que ho desitgin la possibilitat de participar i contribuir a la millora de la qualitat de vida de les víctimes dels conflictes bèl·lics quan deixen de ser portada i de les famílies de reporters, especialment, free-lance que deixen la seva vida als camps de batalla. Un compromís compartit. El compromís de treballar colze amb colze en un programa de desenvolupament que té com a objectiu últim eradicar la pobresa i contribuir a la millora de les condicions de vida dels més desfavorits.

Com pot col·laborar la teva empresa?

1. Patrocinant activitats de sensibilització i divulgació de la Fundació realitzant aportacions econòmiques. Prestant serveis gratuïts propis de l’empresa.

2. Realitzant aportacions en espècie: excedents de productes per canvi de marca, embalatge o altres raons.

Si desitges rebre més informació, contacta amb:
Fundación Miguel Gil Moreno
C/ Camèlies, 23 Baixos – 08024 Barcelona. Tel 93 219 51 79

O enviar el siguiente formulario. Descárgalo aquí.

La Fundació agraeix a totes les empreses i institucions la seva col·laboració:

Generalitat de CatalunyaFundación RoviraltaAldo-Unión

Obra Social "laCaixa"Atiram HotelsPenguin Random House

FeelFourFundación Antoni Serra Santamans

Particulars

Si desitges contribuir i participar en els projectes de la Fundació, pots fer-ho de dues maneres:

1. Mitjançant una aportació econòmica.

Pots fer un donatiu al compte:
“La Caixa” ES81 2100 0795 10 020 017 4833
Banco de Sabadell Atlàntic ES92 0081 7019 62 000 106 6710
O enviar el següent formulari. Descarrega’l aquí.

2. Mitjançant una aportació en espècie

Si desitges fer alguna aportació en espècie, si us plau contacta amb la nostra oficina al telèfon 93 219 51 79 o via e-mail: info@fundacionmiguelgilmoreno.com

Miguel Gil Moreno

Agraïm a totes les persones, empreses i institucions que de manera anònima col·laboren amb la fundació.

Mi aportaciónPots fer aportacions a través de “miaportacion.org